Naváděcí systémy

  •     působnost po celé ČR
  •     monitorujeme stávající situaci přímo v terénu (disponujeme znalostí jednotlivých lokalit získanou při shromažďování údajů o venkovní reklamě přímo v terénu)
  •     navrhneme optimální řešení (nabídka standardně obsahuje seznam pozic, mapu s vyznačením pozic a fotografie)
  •     navrhneme grafické řešení, zajistíme výrobu poutačů
  •     reklamní plochy obsahují šipku k cíli, případně údaj o vzdálenosti, zároveň je reklamou firmy (zejména oboustranné poutače)
  •     zajistíme potřebná povolení úřadů
  •     samozřejmostí je fotodokumentace a průběžná kontrola

Typy reklamních ploch


  •     poutače na sloupech veřejného osvětlení a trolejového vedení
        (velikost poutačů závisí na pravidlech jednotlivých měst, příklady: 70x100cm, šipka 100x20cm, banner 50x200cm, horizont - ve výšce očí 40x80cm)
  •     citylight vitríny (prosvícené plakáty) - např. na zastávkách autobusů, v prostorách pražského metra apod.
  •     vitríny telefonních budek, prosvícené i neprosvícené
  •     reklamní teploměry různých rozměrů
  •     foliové polepy v pražském metru – podlahové grafiky, stepboardy (polepy schodišť), polepy eskalátorů, … apod.
  •     mnoho dalších takzvaných atypů
  •     doplnění systému velkoplošnou reklamou na příjezdech, případně poblíž cíle (billboardy, mostní panely, štíty domů,...)